Nebat toestusvöö liigestele Valud liigestes ning lihastes on füüsilise treeningu järgsed nähtused, mida ei tohiks karta. Lisaks, kuna valuvaigistid on põletikuvastased siis pikendavad nad taastumisprotsessi märgatavalt. Peale tugevat treeningut, eriti kui sellega pingutatakse üle, tuleb anda enda kehale aega taastumiseks. Lisaks võib juua erinevaid maitsvaid teid nagu vaarikatee, ingveritee või roheline tee. Kehale tuleb anda aega taastumiseks ning loodetavasti kasutatakse taastumiseks kuluvat aega hästi ära, vaadates huvitavaid filme, õppides midagi uut, mediteerides või mõnusat Lo-fi muusikat kuulates.

Tegu on eriti tugeva mudeliga, mille väljaulatuvad sarvekesed stimuleerivad ka lihaste sügavamaid kihte. Süvamassaažiroller sobib hästi pika higise treeningsessiooni lõppu.

Milline üldse näeb välja üks massaažirull?

Valuskaalal st 8 on tegu veelgi tugevama stimulatsiooniga, mis õigel kasutamisel pakub vastavalt ka suuremat efekti. Vibreeriv massaažirull on rullimise potiäss, mis ühendab eelnevate rullikute efektiivsuse ja vibratsioonist tuleneva lõõgastusmomendi tulemus on natuke sarnane vibreerivatele massaažitoolidele.

Valu naiste liigestes parast 45 aastat

Lõdvemad lihased võimaldavad väiksema valuga käia pinges kohad üle ning saavutada sama tulemus kiiremini. Vibreeriva mudeli hind on küll teisest hinnaklassist, aga kui saad seda lubada, on tulemus hinda väärt.

Seotud postitused

Mul on nüüd kodus massaažirull, aga kuidas seda kasutada? Massaažirulli esimest korda kasutades soorita eelnevalt väike soojendus, et lihased oleksid rullimiseks valmis. Pea meeles, et rullida tuleb ainult üle pehmete kudede — lihaste, mitte luu ega liigese peal.

Cream tselluliidi liigestele

Alusta rullimist aeglaselt lihase ühest otsast teise paari sentimeetri kaupa liikudes. Ära hakka rullima lihase keskelt. Valupunkti jõudes hoia asendit sekundit, kuni valutunne väheneb.

Mis on massaažirull ja miks mul seda vaja on?

Team Iluversum8 kuud tagasi 3 min lugemine Valu lihastes ning liigestes pärast füüsilist treeningut on paljudele tavaline asi. Rääkides lihastest on tegemist hilinenud lihasvaluga, mis tekib umbes tundi pärast treeningut.

Uhenduste kliinilise ravi

Lihasvalu tekib mikrohaavanditest lihastes, mis omakorda tekivad ülekoormuse tõttu. Kes meist ei oleks päeval tugevat trenni teinud, enda üle uhkust tundnud ning tunnetanud kuidas tervis paraneb kuni järgmine hommik uksele koputab ning me peame voodist püsti tõusma. Värisevad jalad, valulik alaselg või käed, mis tunduvad olevat rohkem nuudlid kui midagi muud … see kõik on ajutine põletikuprotsess lihastes.

Füsioteraapia: sidekirme ehk fastsia vabastamine pilatese rulli abil

Lihasvalu leevendamine Esmalt, tuleks mõelda võimalike probleemide ennetamisele. Kui korralikult ennetustööd teha ning enda keha tunnetada ei ole põhjust valu leevendada kuid kui lihasvalu ründab, tuleb sellega tegeleda.

Massaaž, eriti rullimine on lihastele meeldiv ning efektiivne tegevus, mis leevendab lihaspinget, parandab verevarustust ning paneb hapniku liikuma. Lihaseid rullides tuleks aga meeles pidada, et massaažiga ei tohiks liiale minna ning lihastele lisakahjustusi teha. Massaaž peab olema mõnus ning valutu tegevus.

Polve valutab ravi

Spokey Smteel massaažirull Aeroobset treeningut või liikumist peetakse üheks parimaks leevenduseks taastumisel kuna see paneb vere kehas liikuma, mis omakorda kiirendab taastumisprotsesse.

Küll aga peab tegemist olema väga kerge treeninguga, jalutuskäiguga või sörgiga, mis vaid soojendab keha ning kiirendab taastumist. Külmaravi kasutavad paljud sportlased.

Valutab liigese pahkluu

Massöör peab arvestama kliendi eripäraga ja vastavalt massaaživõtteid kombineerima. Soovitan kindlasti valida kutsetunnistusega massöör.

Traditsioonilistes idamassaažides tehtavad tugevad vajutused ja venitused ei sobi kõigile. Näiteks Filipiinidelt või Taimaalt siia tulnud massöörid ei oska tihtipeale arvestada meie kliimavöötme inimeste tervisliku seisundiga.

Nad pakuvad eksootikat ja head massaaži, kuid tihtipeale pole kuulnudki osteoporoosist, artroosist, osteokondroosist. Meie kliimavöötme inimestele kohandatud Tai joogamassaažis ja shiatsu-massaažis taastatakse lihastes elastsus ja venitustega nende pikkus, mis avaldab otsest mõju liigestele. Isegi osteoporoosi diagnoosiga inimestele on Tai ja shiatsu-massaaž väga hea, kuid massöör peab oskama vajutuste tugevust õigesti doseerida. Massaažil on hindamatu väärtus inimese tervisele, kuid see võib jääda vaid tilgaks ookeanis, kui inimene teadlikult ei järgi tervislikku eluviisi.

Vaid koos tervisliku toidu ja liikumisega annab Tai massaaž kehalise tugevuse ning heaolu paljudeks aastateks.

Miks haiget jala liigesed